Blog

Home/Blog/Com vendre amb Instagram?

Com vendre amb Instagram?

ctl-get-this-lookSabeu que cada dia es publiquen a Instagram 60 milions de fotos. En només quatre anys, Instagram s’ha convertit en un canal de mitjans socials de grans dimensions, tan sols cal pensar que compte amb més de 200 milions d’usuaris actius. És més que un aparador narcisista i de voyeurisme. És una eina comercial cada cop més efectiva per a les marques. A continuació us detallem els aspectes en què aquesta eina pot ajudar-nos a millorar la presència i ‘engagement‘ amb el nostre públic objectiu.
1. Les vendes de productes

El 90% de la informació transmesa al cervell és visual, i els efectes visuals es processen 60.000 vegades més ràpid que el text. Així esdevé una plataforma ideal, pel seu alt atractiu visual, per fomentar les vendes de productes. Les marques poden mostrar productes i influir en la decisió de compra.

2.Conversió

Són especialment productius els concursos de fotografia de resultes la marca veurà incrementada la seva quantitat no tan sols de seguidors sinó també la interacció amb els usuaris i l’afinitat a la marca. S’aconsegueix l’escomesa tan volguda per les empreses de convertir en clients els simples seguidors. Per exemple es pot configurar una resposta automàtica personalitzada per cada entrada de la campanya, que pot contenir un enllaç als termes i condicions de la campanya així com un formulari de registre (Instagram no admet hipervincles, feu els enllaços de curt i fàcils de memoritzar).

3. Trànsit del lloc

L‘Instagram és un gran aliat dels e-commerce. Així que si el vostre objectiu és incrementar les vendes, clients potencials, o visitants al lloc web, Instagram pot ajudar a complir amb tots aquests objectius en base a crear trànsit cap al seu lloc web. Respostes automatitzades com les a dalt esmentades, són una fantàstica manera d’aconseguir-hi trànsit des d’Instagram. Integrar una galeria de fotos al lloc web també és una bona manera de conduir-hi audiència.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me