Blog

Home/Blog/Una empresa B2B pot aprofitar el Twitter per fer màrqueting

Una empresa B2B pot aprofitar el Twitter per fer màrqueting

ctl-twitterLes empreses conegudes amb l’acrònim B2B (Business to Business) també poden treure profit de Twitter per potenciar les seves estratègies de màrqueting. A banda de tenir un perfil gestionat amb cura, cal tenir  una bona estratègia de màrqueting de continguts al darrera que permeti que Twitter viralitzi el missatge cap als clients potencials. Es interessant crear una estratègia que ajudi a generar leads de qualitat; és a dir, aconseguir les dades dels clients potencials. Això es pot fer, per exemple, amb el format publicitari de Twitter que s’anomena Clients Potencials de Twitter, que permet recopilar dades d’usuaris potencialment interessats en el producte. En aquest sentit una tàctica interessant és crear un ebook gratuït amb continguts de valor. Així ho explica el conegut marketer Juan Merodio. Voleu llegir l’article sencer? Cliqueu aquí.

Post Tags - , ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me