Blog

Home/Blog/Una crisi de reputació no és la fi del món

Una crisi de reputació no és la fi del món

ctl-crisi-reputació-digitalNo es pot acontentar tothom i ningú és perfecte per tant, es probable que al llarg de la nostra vida digital patim alguna crisi de reputació. Al nostre favor tenim que la memòria dels consumidors és curta i es probable que arran de l’elevat volum d’infoxicació que rebem diàriament la gent acabi oblidant-se de la mala reputació adquirida per un episodi concret. Però això no vol dir que que no ens hem de preocupar. De fet, ningú està exempt de crítiques dolentes. Simplement hem de contextualitzar i intentar fer les coses el millor possible. Sobretot, hem d’evitar respondre a una crisi de reputació massa tard, a la defensiva o atacant, així com també de manera excessivament formal. Cal saber posar-se en el lloc de l’altre, ser humil i admetre allò que s’ha fet malament. La clau es actuar amb sentit comú i conèixer molt bé les pròpies febleses. Un altre punt a tenir molt en compte és que les empreses de la competència s’aprofitaran tant com puguin de la crisi que pateixes (això és la selva!). Tingues en compte que apareixeran trolls…estigues preparat. Finalment, tingues en compte que qualsevol mentida o mitja veritat se’t girarà en contra. A partir d’aquí aprèn i canvia. Aquests son alguns dels consells que trobareu en un interessantíssim article de David Soler al seu blog. No us el perdeu!.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me