Blog

Home/Blog/Microblogging promocional: Com treure partit a Twitter

Microblogging promocional: Com treure partit a Twitter

TwitterTwitter és un microblog que permet des de fa un temps ja promocionar i publicitar les marques, en concret permet que les marques puguin promocionar alguns missatges a la xarxa social, una eina més de comunicació digital. Les publicacions apareixen a la cronologia amb la classificació de “Piulada promocionat”. D’aquesta manera, la marca té molt més abast.

Un estudi de la xarxa de microblogging analitza 80 mil missatges de 30 mil campanyes de pagament de 18 marques. Us apuntem algunes bones pràctiques per treure el màxim partit de la vostra inversió:

1. Sigues concís. El 56% dels tuits promocionats té entre 10 i 49 caràcters, versus els tuits entre 50 i 100 caràcters.

2. Comparteix fotos. Els tuits amb fotos obtenen 306% més interaccions.

3. Hashtag. Els tuits promocionats amb hashtags arriben 122% més interaccions.

4. Contingut clicleable. Els tuits amb entre 3 i 4 ítems clicleables aconsegueixen el 81% més interaccions.

5. Mencions. Hi ha més interaccions per al 51% de tuits amb mencions.

6. Posa èmfasi. Si tens un signe d’admiració al teu tuit podràs tenir més interaccions (43%).

 

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me