Blog

Home/Blog/Snapchat, una nova fòrmula per arribar als ‘millennials’

Snapchat, una nova fòrmula per arribar als ‘millennials’

Snapchat va néixer al 2011 i actualment és l’empresa més ben valorada del món fiançada amb fons privats. Els usuaris d’aquesta xarxa social tenen entre 13 i 25 anys i compta amb 100 milions d’usuaris actius. Proporcionalment el creixement d’aquesta xarxa és més alt que Facebook i Twitter. Un interessant article del blog de Territorio Creativo explica que el secret de l’èxit d’aquesta xarxa és el format del seu contingut. Es tracta d’un format vertical. De fet, la xarxa ha trobat el seu nínxol en els mòbils. D’aquí que el negoci de les marques i els mitjans sigui crear continguts específics per captar el públic millennial. I és que les possibilitats d’Snapchat semblen ser infinites, sobretot gràcies a Discover, un format que permet  a Snapchat explorar històries des de diferents perspectives editorials i oferir publicitat. També hi ha el 3V advertising que és el nom del contingut publicitari en aquesta xarxa,  i la possibilitat de comprar geofiltres, que moltes empreses poden utilitzar per fer promocions que, gràcies a la geolocalització, es poden acotar en zones concretes. Podeu llegir l’article íntegre en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me