Blog

Home/Blog/Set errors que no heu de cometre en un e-commerce

Set errors que no heu de cometre en un e-commerce

Consells WebCreieu que arribeu com voleu al vostre target? La vostra plana web és coherent amb la vostra imatge de marca? Cuideu la vostra comunicació digital? Si voleu arribar més i millor al vostre públic objectiu heu de començar per un punt de partida bàsic: ser autocrítics amb la pròpia pàgina web. Un lloc web mal dissenyat té un impacte real i negatiu, ja sigui en nombre de pàgines vistes o en el resultat en vendes si es tracta d’un e-commerce.  Us indiquem a continuació set consells del que NO s’ha de fer perquè els vostres usuaris es quedin i us comprin:

1. Requerir als usuaris registrar-se abans de navegar pel seu lloc. Encara que és una manera d’ampliar la base de dades, amb aquests filtres corres el risc de perdre’ls. Pensa en quanta gent pots estar perdent.

2. Múltiples pantalles. Ja fa temps que els dispositius mòbils estan substituint les tradicionals pantalles d’ordinador. Cal pensar en facilitar la navegació i no oblidar que el formats han d’estar adequats, ser responsius.

3. Omplir formularis. A ningú li agrada omplir formularis extensos sobretot si el seu dispositiu d’accés és un mòbil.

4. Una lletra font difícil de llegir o poc series. La font és la primera impressió que s’emporta l’usuari, deixem enrere Papyrus i Comic Sans.

5. Implementar una barra de cerca que és poc útil. L’usuari ha de sentir-se còmode navegant i segur. Se li ha de facilitar trobar el que està buscant.

6. Bombardejar el lector amb molts textos. En tant que un web és un mitjà visual s’ha de combinar textos i amb altres recursos com gràfics, fotos i vídeos. Provocar una sensació d’avorriment és el nostre enemic.

7. Baixa resolució de les imatges que il·lustren els productes o serveis que oferim. En cas de tenir un e-commerce la web és la nostra sala d’exposició. Han de ser imatges d’alta qualitat i oferir múltiples punts de vista de producte per als compradors.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me