Blog

Home/Blog/Quina va ser la relació marca-consumidor l’any 2017 a les xarxes

Quina va ser la relació marca-consumidor l’any 2017 a les xarxes

Un dels millors canals  per monitoritzar i establir contacte entre marques i consumidors és el social media. A l’hora de definir una estratègia és clau saber què volen, que els interessa i què genera debat entre les consumidors. L’any 2017, segons un article del blog marketingdirecto, va ser molt actiu en social media. Per conèixer el rerefons de l’activitat en aquest sector digital, l’article que recomanem avui ens tramet als resultats d’un estudi de Séntisis en el qual s’han analitzat més de 80 milions de converses durant l’any 2017. Séntisis és una consultora que treballa en l’anàlisi semàntic de les converses a Internet. Trobareu l’article sencer en aquest enllaç i l’estudi en aquest altre.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me