Blog

Home/Blog/Qui és el teu client a les xarxes socials?

Qui és el teu client a les xarxes socials?

ctl-centre-comercial-1A les xarxes socials conèixer les qualitats bàsiques dels clients amb els que es tracta és un aspecte clau per a poder elaborar una bona estratègia en comunicació. Així, és necessari conèixer les dades demogràfiques, els reptes, les inquietuds i tot allò que tingui a veure amb el seu comportament durant el procés de presa de decisió de comprar el producte o servei que ofereixi una empresa. Per això avui us recomanem un article del blog Trecebits en el que especifica que aquest coneixement del client no passa únicament per saber si la persona és casada, amb o sense fills, etc. Sinó identificar la seva conducta, les actituds o criteris a l’hora d’escollir un producte. Identificar el detall és la proposta de l’article per aconseguir captar l’interès del client potencial. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me