Blog

Home/Blog/Què valoren els consumidors de les botigues online?

Què valoren els consumidors de les botigues online?

Els últims estudis elaborats per Smart Assistant i Researchscape destapen quins són els aspectes que més valoren els consumidors a l’hora de realitzar les seves compres online. La fiabilitat, la confiança, la sinceritat i la interacció pro activa de l’empresa són els aspectes més valorats per aquests. L’ecommerce ha de garantir un bon servei d’atenció al client de qualitat i complet. Troba tota la informació relacionada a una de les publicacions de Puro Marketing. Aquí us adjuntem l’enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me