Blog

Home/Blog/Què és el màrqueting de micromoments?

Què és el màrqueting de micromoments?

ctl-micromomentsAquell moment en què anem pel carrer i consultem el nostre smartphone, aquell moment en què estem al sofà de casa i naveguem amb el nostre dispositiu mòbil. El màrqueting de micromoments son aquelles accions o estratègies que lluiten per fer-se un lloc en aquests instants, per captar l’atenció dels consumidors que en aquells moments naveguen per Internet i dirigir-los cap a la plataforma de la marca. Avui esmentem un article del Instituto de Marketing Online en què analitza en què consisteix aquesta nova tipologia de màrqueting vinculada especialment a la navegació a través de dispositius mòbils. El temps d’aquesta navegació s’escurça i és important que el client potencial trobi en un curt espai de temps allò que està buscant, per tant, la presència del nostre negoci ha de ser efectiva. Segons l’article, el 82% dels consumidors comprova la ubicació dels negocis locals per saber on dirigir-se abans d’anar-hi. Per tant, es tracta de ser-hi, en aquell precís moment, per a poder captar l’atenció del nostre públic objectiu. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç. Per entendre els micromoments us recomanem també alguns articles sobre el tema publicats a Think With Google (moment Vull-Anar, moment Vull-Fer, moment Vull-Saber i moment Vull-Comprar). Els trobareu en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me