Blog

Home/Blog/Què és el ‘Dark Social’?

Què és el ‘Dark Social’?

ctl-dark-socialEs coneix com a Dark Social el trànsit que ve de fonts que no son fàcilment identificables. Per exemple, enviar un enllaç d’un article a un amic a través de Whatsapp. Es el que Google Analytics recull com a visites de procedencia desconeguda, basicament perquè son enllaços difícils de mesurar. De fet, es tracta de recomanacions que venen de tu a tu i, per tant, tenen una credibilitat i un valor extres. Així ho expliqca Héctor Borrás en un article del blog Cyberclick. Les fonts més comuns del Dark Social son enllaços compartit via correu electrònic, continguts compartits via Instagram o Snapchat, etc. Segons l’articulista cal tenir molt en consideració el Dark Social perquè té un gran impacte en el trànsit de la teva pàgina web i està molt relacionat amb el trànsit mòbil. Podeu llegir l’article sencer en aquest enllaç

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me