Blog

Home/Blog/Què és el contingut adaptatiu

Què és el contingut adaptatiu

Contingut AdaptatiuLa creació de continguts és clau en les estratègies de màrqueting digital. Aquí però cal tenir en compte un concepte: adaptatiu. A l’igual que en el disseny web cal comptar amb el concepte responsiu, que permet que el web es pugui visionar correctament en qualsevol dispositiu, els continguts que creem també han de poder arribar al nostre públic objectiu en diferents canals. És el que es coneix com a contingut adaptatiu. D’entrada, els continguts amb els que treballem han de ser reutilitzables, és a dir, s’han de poder publicar en diferents plataformes. Aquest contingut ha d’estar estructurat. En aquest sentit, es poden crear diferents peces de contingut que es podrien generar en diferents dispositius. Per altra part, aquest contingut també pot ser independent. Es pot generar un contingut genèric per després acabar-lo de pulir segons el canal en el qual l’hàgim de publicar. Hem de ser capaços d’establir estratègies que ens permetin optimitzar els processos de creació de continguts. Així, l’usuari podrà consumir aquests continguts pel canal que prefereixi en cada moment. Una manera fantàstica de millorar l’experiència de l’usuari. Voleu coneixer els diferents punts per crear aquesta estratègia de continguts adaptatius? Cliqueu en aquest article del Blog de Juan Merodio.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me