Blog

Home/Blog/Previsions d’inversió publicitària digital per l’any vinent

Previsions d’inversió publicitària digital per l’any vinent

Segons les previsions realitzades per l’agència multimèdia Dentsu Aegis, l’any 2018 i per primera vegada la inversió publicitària en mitjans digitals superarà la televisió. Així, la televisió representarà el 35,9% de la inversió, mentre que la publicitat digital acapararà el 37,6%. Ho explica un imprescindible article del blog Cyberclick i que aconsellem que us llegiu complet. Dins de la publicitat digital, els sectors més destacats seran el vídeo online (que creixerà un 32,4%), els mitjans socials (28,9%) i la compra programàtica (25,4%). Les campanyes pensades per a mòbils ho petaran, ja que es preveu que el mòbil acapararà un 56% de la inversió en publicitat digital. L’article destaca que tancarem el 2017 amb una baixada de la inversió publicitària, però la situació millorarà l’any vinent degut principalment a esdeveniments com els Jocs Olímpics i Paralímpics d’Hivern de Pyeongchang (Corea del Sud) i la Copa del Món de la FIFA que es diputarà a Rússia. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me