Blog

Home/Blog/Preus psicològics

Preus psicològics

L’estratègia de preus psicològics és una de les eines més utilitzades per aconseguir un major grau d’atracció al consumidor en el moment de la realització de la compra. Però, fins a quin punt aquesta estratègia és infal·lible pel consumidor? Estudis recents determinen que hi ha dos tipus de consumidors i cada un té una visió diferent dels preus. El factor cultural també té a veure a l’hora de determinar aquestes dues visions. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Aquí us adjuntem l’enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me