Blog

Home/Blog/Perquè els consumidors compren per Amazon i no a una botiga?

Perquè els consumidors compren per Amazon i no a una botiga?

Segons l’IHL, un 24% de les vendes que fa Amazon als Estats Units estan associades a compres que prèviament els consumidors han volgut adquirir en una botiga física. La falta d’estoc i l’exigència del consumidor ha fet que Amazon facturi entre 20.000 i 24.000 milions de dòlars gràcies a les oportunitats que han perdut les botiges tradicionals. Tenir contractat Amazon Prime i la falta d’estoc son les claus d’èxit per Amazon. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Aquí us facilitem l’enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me