Blog

Home/Blog/Per què cal fer un calendari editorial?

Per què cal fer un calendari editorial?

ctl-day-plannerEl calendari editorial es una eina clau per definir una estratègia de màrqueting de continguts i poder-los planificar òptimament. Al post d’avui us referenciem un article del blog de l’agència de comunicació i màrqueting . Elaborar aquest tipus de calendari ajuda a posar ordre al caos, a no oblidar publicacions o a seguir una línia coherent dins l’estratègia, entre d’altres avantatges d’aquest mètode de treball. Es pot elaborar un calendari mensual per a xarxes socials on es pugui planificar sobre què s’ha de publicar, amb quin objectiu i també el text que hi posareu. També serveix per detallar a quina xarxa social es publicarà cada contingut i els hashtags que s’utilitzaran. D’altra banda, també es pot elaborar un calendari editorial per al blog. Així, es poden calendaritzar les entrades, els temes, la fita que es vol aconseguir i també qui serà l’autor que elaborarà la informació. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me