Blog

Home/Blog/Nova eina de Facebook per millorar l’abast segmentat

Nova eina de Facebook per millorar l’abast segmentat

ctl-Facebook-Audience-OptimizationFacebook ha anunciat recentment que ha posat en marxa una nova eina que ajuda els administradors de pàgines de fans a millorar l’abast segmentat de les seves publicacions. Així ho explica l’expert en social media Juan Merodio en un article recent del seu blog. Es tracta de la Facebook Audience Optimization. Sembla una eina prou interessant però alerta! de moment només està disponible en pàgines de fans en anglès. No obstant això, no està de més començar a saber-ne el seu funcionament per quan tinguem l’oportunitat de posar-ho en marxa en les pàgines corporatives del nostre país. D’entrada la opció s’activa automàticament quan la pàgina té més de 5.000 fans. Aquesta eina té tres característiques principals: Primer s’hi poden afegir interessos relacionats amb la publicació perquè Facebook pugui mostrar-ho a usuaris que tinguin els mateixos interessos. Una altra característica és que permet segmentar en negatiu (els usuaris que no han de veure les teves publicacions) i, finalment, ofereix la possibilitat d’obtenir dades qualitatives i quantitatives de cada actualització per a poder conèixer quin tipus de contingut genera una major interacció. Acabeu de llegir l’article sencer en aquest enllaç.

Post Tags - ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me