Blog

Home/Blog/Nous temps per al consum

Nous temps per al consum

ctl-shopping1Vuit de cada deu espanyols té un smartphone. L’alt grau de penetració d’aquests aparells a l’Estat fa que aquest país sigui un laboratori perfecte per al llançament de projectes pilot com ara noves aplicacions mòbils i/o startups. En aquest sentit, un estudi elaborat per Visa Europe situa l’Estat espanyol al capdavant dels mercats que estan més ben preparats per abordar noves formes de compra, que passen pel món online i offline. És a dir, l’anomenat omnicanal: recollir a la botiga la compra que s’ha fet per internet, consultar online l’inventari de productes disponibles físicament al local comercial a temps real… Un interessantíssim reportatge al suplement d’empresa del diari ABC dissecciona aquest mercat que s’obre amb la connexió continua dels potencials clients a la xarxa. El treball fa un èmfasi especial en una franja d’edat relativament oblidada: els sèniors, l’anomenada franja gris, altrament dit, els majors de 65 anys. I es que amb l’augment de l’esperança de vida és un mercat potencial que cal tenir en compte. Es diu que al 2023 els sèniors representaran prop del 30% de la població de l’Estat i continuarà creixent. Amb una esperança de vida de prop de 90 anys al 2050, als consumidors de més de 65 anys els quedarà per davant un cicle de compres de prop de 20 anys. Una dada gens menyspreable. Llegiu el reportatge sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me