Blog

Home/Blog/McDonald’s no l’encerta amb la seva estratègia de comunicació

McDonald’s no l’encerta amb la seva estratègia de comunicació

L'anunci no ha agradat als usuaris

Una ‘McCampanya’ a Instagram de la cadena nordamericana McDonald’s emprenya a milers d’usuaris: l’empresa va fer servir un espai patrocinat per difondre les seves promocions.

En aquesta acció McDonald’s va aconseguir 45.347 “likes” i 1.941 comentaris, però la majoria d’ells eren negatius. Recentment, McDonald ‘s va comprar un espai patrocinat a Instagram per promocionar la seva hamburguesa Bacon Clubhouse, que va presentar a principis d’aquest any, per atraure els millennials i compensar la baixada de vendes. La majoria dels comentaris eren negatius i els usuaris que no estaven contents de veure la cadena en el seu newsfeed. Però aquesta no ha estat l’única ensopegada en els Social Media. A Twitter també la multinacional nord-americana també va provar sort i els usuaris estan igual d’indignats amb les seves estratègies de promoció.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me