Blog

Home/Blog/Màrqueting i estratègia empresarial per al 2016

Màrqueting i estratègia empresarial per al 2016

ctl-marqueting-marketingDe tots és conegut que la millor estratègia de màrqueting digital només es troba practicant l’anomenada prova-error. A més, moltes vegades ens trobem que allò que funciona per una empresa, no funciona per una altra. El post d’aquesta setmana fa referència a un article molt didàctic del Blog de Juan Merodio en el que ens proposa vuit pràctiques de màrqueting i estratègia empresarial que hem de tenir en compte aquest 2016. Les vuit propostes son les següents: Cal un pla de màrqueting de continguts. Tot plegat per augmentat la notorietat de la marca. Els clients potencials no volen que els venguis, volen que els ajudis a resoldre les seves necessitats. Crear continguts visuals per a xarxes com Instagram, Youtube o vídeos en streaming per a Periscope. En aquest sentit va també la tercera proposta: Contingut en múltiples formats, com en el cas del podcast. Fer un pla de màrqueting que contempli el context. Quan l’usuari està atent als nostres continguts, crear el context idoni per tancar el cicle de conversió. També s’han de tenir compte aspectes com el data i la personalització de les experiències d’usuari. Finalment, l’article esmenta dos aspectes interns de l’empresa i que no tenen tant a veure amb la relació amb el client potencial, sinó amb el funcionament intern de la companyia: L’endomàrqueting (motivar els treballadors i que siguin els primers ambaixadors de la marca) i la transformació digital de l’empresa (canvi organitzacional que implica nous processos i millors resultats). Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me