Blog

Home/Blog/80-20, la regla d’or per compartir continguts

80-20, la regla d’or per compartir continguts

CTL_Màrqueting de contingutsSou una empresa i teniu perfils actius a diverses plataformes d’Internet? Coneixeu la regla 80-20? Segons les tendències de l’any 2013 a les xarxes socials, és la norma d’or del màrqueting digital i, per tant, no podeu gestionar cap compte comercial sense tenir-la present.

En què consisteix? Senzill! Es basa en oferir només un 20% de contingut dedicat a parlar sobre la marca pròpia i, per contra, un 80% d’informació general, que pugui ser útil i positiva per al receptor. A tall d’exemple, Facebook ara mateix està treballant per contextualitzar i personalitzar al màxim els seus continguts, adaptant a la mida de l’usuari des de publicitat fins a dispositius, vendes o formats de missatgeria.

I és que, qui pot negar que les estratègies de comunicació a les xarxes socials són una realitat? D’acord amb un informe del Content Marketing Institute, el 60% de les empreses tenen previst augmentar aquest any la inversió que destinen a màrqueting de continguts, perquè creuen en un 55% que, avui, la millor publicitat es pot aconseguir al món virtual.

Un altre punt a tenir en compte és el poder de les imatges i, per tant, la importància de compartir-ne (especialment si són d’humor)! Només a Twitter, es piulen un 361% més d’imatges que de vídeos.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me