Blog

Home/Blog/L’Inbound Marketing o com arribar al client sense ser intrusiu

L’Inbound Marketing o com arribar al client sense ser intrusiu

ctl-inbound-marketingL’Inbound Marketing és una de les estratègies de màrqueting digital més efectives, segons reconeixen diversos experts. Es tracta d’un concepte que es va introduint a les empreses i que permet arribar al públic objectiu d’una manera més amicable i sense la connotació intrusiva que tenen determinades tècniques de màrqueting. L’Inbound Marketing permet treballar des de diferents estratègies: Màrqueting de continguts, posicionament orgànic en motors de recerca (SEO) o màrqueting per correu electrònic, entre d’altres. L’objectiu final és que el públic objectiu entri a la web com a visitant i en surti com a client. En aquest article de El Blog de Juan Merodio hi trobareu més detalls de com definir l’estratègia.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me