Blog

Home/Blog/L’especialista en màrqueting de continguts, un perfil cada vegada més demandat

L’especialista en màrqueting de continguts, un perfil cada vegada més demandat

Els professionals creatius els serveis dels quals seran més sol·licitats per les empreses durant la primera meitat del 2018 seran els experts en content marketing (25%). Ho diu un estudi portat a terme als Estats Units per l’empresa The Creative Group, especialitzada en selecció de personal. L’estudi també revela que darrera dels especialistes en màrqueting de continguts venen, amb un 23%, els especialistes en brand i product management. Segueixen amb un 22% els especialistes en màrqueting digital  i en un 20% en investigació i màrqueting. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç al blog Marketingdirecto.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me