Blog

Home/Blog/Les xarxes socials verticals

Les xarxes socials verticals

ctl-xarxes-socials-verticalsUna bona manera de complementar l’estratègia de màrqueting digital és incorporar les anomenades xarxes socials verticals, és a dir les xarxes focalitzades en un tema concret. Així, se’n poden trobar de molts sectors: vi, motor, animals, viatges, salut… totes elles aglutinen un públic amb interessos afins i molt concrets. Segons explica Juan Merodio en un dels articles del seu blog, primer de tot cal conèixer els gustos dels clients. Un cop els sapiguem es poden buscar quines xarxes socials verticals son les més afins a aquests gustos per a poder trobar-los allí. En moltes ocasions aquests interessos no han d’estar necessàriament relacionats amb el vostre negoci, però això sí que us pot permetre arribar als clients per un canal que no s’esperen. Merodio assegura que les xarxes socials verticals son una gran eina per complementar l’impacte i l’arribada als potencials clients per vies diferents de les utilitzades més habitualment. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me