Blog

Home/Blog/Les tendències més novedoses del neuromàrqueting

Les tendències més novedoses del neuromàrqueting

ctl-cervellEl neuromàrqueting científic proposa apropar-se a la conducta del consumidor que escapa a l’observació directa a partir de la mesura de l’activitat cerebral que sustenta aquesta conducta. Les metodologies i tècniques de les neurociències jugaran un paper molt important en el màrqueting del futur. Així ho descriu en un article  Carles Escera, catedràtic de neurociència cognitiva i Director de l’Institut d’Investigació en Cervell, Cognició i Conducta. L’article es pot llegir al blog de la Universitat de Barcelona. Les tendències més novedoses en l’àmbit del neuromàrqueting son les següents: Us d’instruments de seguiment de la mirada; les tècniques electroencegalogràfiques que mesuren l’activitat cerebral; tècniques de neuroimatge que permeten identificar regions cerebrals específiques que s’activen durant els processos implicats i, finalment, les tècniques de realitat augmentada o també de realitat virtual. Voleu llegir l’article sencer i conèixer cadascuna d’aquestes possibilitats? Cliqueu aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me