Blog

Home/Blog/Les tendències digitals per al 2017 segons IAB Spain

Les tendències digitals per al 2017 segons IAB Spain

ctl-tendències-digitalsL’imparable augment del tràfic a internet a través de dispositius mòbils en detriment de la navegació per escriptori marca les tendències del màrqueting digital per al 2017. IAB Spain, l’associació de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a l’Estat espanyol ha elaborat l’informe Top Tendències Digitals 2017. L’objectiu del treball és mostrar les claus del negoci digital oferint una visió global del mercat. Aquí us en resumim algunes. El consum sota demanda d’àudio online creixerà molt aquest any i per això mateix es produirà un increment molt elevat de la publicitat programàtica en àudios a demanda. La importància del mòbil encara s’incrementa més. A finals de l’any passat Google va optimitzar l’algoritme perquè les cerques a través de mòbil tinguin major rellevància que les d’escriptori. Les cerques per mòbil. Està cantat que la majoria del tràfic és mòbil i, per tant, és necessari crear experiències d’usuari específiques per aquests dispositius. Un altre aspecte a tenir molt en compte és el video online. Periscope, Facebook Live o Snapchat lideraran la nova era de l’engagement. Podeu llegir l’informe sencer en aquest enllaç.

Post Tags -

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me