Blog

Home/Blog/Les relacions públiques amb el sector de la premsa

Les relacions públiques amb el sector de la premsa

ctl-premsaDe tots és sabut que la construcció de relacions entre una empresa i la premsa és una clau important per millorar el posicionament i la visibilitat de la firma. Les relacions públiques impliquen una planificació que s’ha de desenvolupar de forma estratègica i cal tenir en compte la bidireccionalitat. Avui us recomanem un article que sobre aquesta temàtica ha publicat el blog Marketingandweb i que ens dóna les claus per a poder transmetre els missatges que ens interessen. L’article al que us referim avui se centra especialment en les relacions amb la premsa. A l’hora de començar a construir relacions amb la premsa és bo utilitzar la xarxa professional LinkedIn un lloc on és fàcil trobar la persona que necessites. També es bo monitoritzar les mencions de la teva marca. Per aconseguir més cobertura informativa també és bo utilitzar canals socials. A l’article també es fa una especial menció a les notes de premsa. Com han de ser? Què és el més interessant d’una nota de premsa? Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me