Blog

Home/Blog/Les marques fan el sord davant dels missatges dels consumidors?

Les marques fan el sord davant dels missatges dels consumidors?

ctl-sordsL'”engagement” del consumidor és el principal objecte de desig de les marques en els social media. Malgrat tot, encara que el consumidor es mostri cada vegada més actiu en aquestes plataformes i es comuniqui amb la companyia, el cert és que la major part de les marques fan una mica el sord a l’hora de respondre.

Segons un estudi de l’empresa especialitzada en social media màrqueting Sprout Social, l’any passat el nombre de missatges enviats a les marques a través de les xarxes socials es va incrementar en un 77%.

Però la mala notícia és que 5 de cada 6 missatges del consumidor són ignorats sistemàticament per les marques a les xarxes socials. Atenció perquè si, d’una banda, les marques busquen aquesta interacció amb el client, i no responen, tota la feina que han fet per aconseguir-la se n’anirà en orris. Trobareu més dades sobre aquest estudi a Marketing Directo 

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me