Blog

Home/Blog/Les marques amb més aparicions orgàniques a les xarxes

Les marques amb més aparicions orgàniques a les xarxes

Davant les inversions de les marques en publicitat a les xarxes socials (ja sigui a través d’anuncis o a través d’influencers), també cal valorar i tenir en compte la presència orgànica. Son les mencions, les converses positives, comparticions… Avui us recomanem un article publicat al blog puromarketing que ens parla d’un estudi de la consultora Brandwatch. El treball analitza la presència dels logos de les marques a partir de fotografies pujades a Twitter i a Instagram. McDonald’s és la companyia que aconsegueix major exposició publicitària indirecta; seguida de Nike, Adidas o Coca-Cola. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç. L’estudi el trobareu aquí.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me