Blog

Home/Blog/Les darreres proeses de WhatsApp

Les darreres proeses de WhatsApp

CTL_WhatsappFins l’any 2013, WhatsApp va passar desapercebut a les grans marques comercials, que no veien la manera de treure-li partit publicitàriament. Els mitjans de comunicació vivien la mateixa situació, sense fer-lo servir per parlar amb lectors i oients. Tot això, però, va canviar a principis d’aquest 2014, quan Facebook va comprar l’aplicació.

A finals d’agost, el creador de WhatsApp, Jan Koum, anunciava que ha arribat als 600 milions d’usuaris actius mensuals i, per tant, com apunta l’experta en màrqueting Pilar Martínez, no és cap disbarat pensar que les grans companyies començaran a mirar Whatsapp amb uns altres ulls.

I els mitjans de comunicació? Alguns blogs, com iPadízate o ALT040, ja ofereixen la possibilitat de compartir continguts a través d’aquesta app si s’accedeix a la pàgina des del mòbil. Carrusel Deportivo o Mediaset, per la seva banda, també estan experimentant amb quina és la manera de comunicar-se bidireccionalment (i a temps real) amb l’audiència.

El programa esportiu fa servir la missatgeria instantània per rebre opinions dels seguidors, adquirint, d’aquesta manera, un comentarista més: l’audiència. Mediaset, gràcies al dret d’emissió del Mundial de Futbol de Brasil, va pactar amb Whatsapp crear la llista de difusió més gran de tots els temps, pel que fa a esdeveniments esportius. Els espectadors disposaven d’un número de telèfon per inscriure-s’hi i hi podien enviar tot tipus de continguts, amb l’atractiu de saber què més tard apareixerien a la televisió o a Internet.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me