Blog

Home/Blog/La Televisió està perdent espectadors més ràpid del que es pensava

La Televisió està perdent espectadors més ràpid del que es pensava

Els últims estudis d’eMarketers revelen que el nombre d’espectadors que abandonen la televisió tradicional està creixent a ritme més elevat de què es pensaven. La causa d’aquest fet és l’increment en les contractacions de les plataformes VoD (Youtube, Netflix, HuluAmazónetc). Als Estats Units es preveu que l’any 2022 un 20,8% de la població adulta deixi de consumir els que ells en diuen la televisió per cable. Trobaràs més informació relacionada a una de les publicacions de Puro Marketing. Aquí us adjuntem l’enllaç.

Post Tags - , ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me