Blog

Home/Blog/La Taxa Rosa

La Taxa Rosa

A Nova York es va realitzar un estudi sobre la Taxa Rosa i l’efecte que tenia en la despesa que realitzen les dones al llarg de la seva vida. Generalment els productes per dones són un 7% més cars que els dels homes, tot tenint les mateixes prestacions. No cal anar gaire lluny, actualment trobem aquesta desviació de preus als supermercats de tot arreu. Estudis confirmen que les cadenes de supermercats com Dia, Lidl i Carrefour tenen productes destinats a les dones un 171% més cars que els dels homes. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Si t’interessa el tema, aquí us adjuntem l’enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me