Blog

Home/Blog/La reputació és més que una simple crítica

La reputació és més que una simple crítica

Arbre-reputacióUna cosa és una simple crítica a una marca o a un servei i una altra cosa molt diferent és una crisi de reputació. Al blog de David Soler hi ha un interessant article que reflexiona al voltant d’aquestes dues situacions que, molt sovint, generen confusió; i és que una cosa no implica l’altra. L’expert en estratègia digital ho explica amb exemples molt clarificadors perquè la clau està en la percepció del valor de la marca o del servei enfront del preu. Així es parla del compte d’un restaurant de l’illa de Formentera que pujava a més de 300 euros i que l’estiu passat va generar moltes reaccions a les xarxes socials. Un exemple similar és el què passa amb la firma Apple. Té nombrosos admiradors que no dubten a comprar els seus productes tecnològics punters tot i els seus elevats preus, molts per sobre dels crítics que acusen la marca de tenir un sistema molt tancat. Aquí hi entra la percepció de valor per sobre del preu. Per contra, qui sí que s’ha hagut d’enfrontar a una crisi de reputació és el web Ashley Madison, perquè van prometre als clients una cosa que no han complert: la privacitat, un aspecte clau per als seus clients i que formava part del producte que la companyia venia. Llegiu l’article sencer al blog www.davidsoler.es.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me