Blog

Home/Blog/La reformulació del cap de màrqueting

La reformulació del cap de màrqueting

El món del màrqueting digital està en canvi constant. Però aquest canvi no només afecta a les eines i les tecnologies que utilitzem, sinó també a l’essència del lloc de treball. Avui ens hem aturat en un article del blog Cyberclick en el que s’assegura que el 30% dels llocs de director de màrqueting desapareixeran aquest any. Fan referència a un estudi de la consultora Forrester, que així ho certifica. El nou director de màrqueting es reformula per passar a ser el Chief Growth Officer, una figura que adopta les funcions tradicionals per afegir-n’hi altres i poder desenvolupar una labor integral i exercir de líder. Llegiu l’article complet en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me