Blog

Home/Blog/La ràdio, el mitjà en que més confia el consumidor

La ràdio, el mitjà en que més confia el consumidor

Segons un estudi de Radiocentre, l’organisme que aplega les cadenes privades de ràdio del Regne Unit, la ràdio és el mitjà en el que més confien els consumidors. Ho hem vist en un article del blog MarketingDirecto.com. Tot i els grans avenços tecnològics, la ràdio a més d’inspirar confiança té molta importància en determinats moments del dia, sobretot als matins i també quan es viatja en cotxe. La ràdio també està molt ben valorada a l’hora de buscar informació local i pel que fa a les notícies falses o fake news, tant presents a les xarxes socials, la majoria dels oients tenen total confiança en la ràdio a l’hora de servir informació. Les dades son del Regne Unit, però l’article també recull que a la Unió Europea el 59% dels ciutadans confia més en la ràdio que en qualsevol altre mitjà. L’article sencer i les dades que s’aporten les trobareu en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me