Blog

Home/Blog/La publicitat i els rols de gènere

La publicitat i els rols de gènere

La famosa agència de creativa Sra. Rushmore ha desenvolupat un estudi per analitzar la representació de les dones en al publicitat actual. Se’n fa ressò un article al blog PuroMarketing.com. De l’estudi se’n desprèn que creatius i agències s’estan esforçant per fer una publicitat més igualitària, és el cas de productes relacionats amb la neteja o amb l’automoció on s’està arribant a la paritat. Aquests precisament eren sectors tradicionalment amb uns rols de gènere molt marcats. No obstant, encara hi ha molts estereotips; per exemple en anuncis relacionats amb el sector mèdic, on predominen els homes tot i que a la realitat hi ha paritat. Pel què fa a la publicitat relacionada amb el món de l’esport, destacar que les dones també n’estan excloses. En roba esportiva, per exemple, es representa més als homes que a les dones. Trobareu l’article sencer i també les dades en aquest enllaç.

Post Tags - , ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me