Blog

Home/Blog/La publicitat a les xarxes socials no és ben percebuda pels consumidors

La publicitat a les xarxes socials no és ben percebuda pels consumidors

Segons un estudi de la firma Sprout Social, al 2017 es va produir una desacceleració en la forma de veure la publicitat a les xarxes socials. Segons les dades recollides en l’estudi, i que analitza en un article el blog puromarketing.com, la percepció dels missatges publicitaris o bé s’ha estancat, o bé ha caigut i, per tant, els consumidors hi confien menys. En aquest context, Facebook és el més perjudicat tenint en compte el darrer escàndol en el que s’ha vist involucrada la companyia. Els consumidors tenen dues grans queixes sobre la publicitat a les xarxes socials. Un 31% dels consumidors enquestats veuen pitjor els anuncis perquè cada vegada els mostren més continguts que no els interessen i un 26% els considera irrellevants. Però hi ha anuncis que sí que capten l’atenció; es tracta dels anuncis que tenen un caire educatiu. Els anuncis que els donen més informació sobre el producte o sobre un tema son també els que més interessen, en detriment dels que únicament volen vendre. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me