Blog

Home/Blog/La inversió en publicitat digital creix respecte a la inversió en televisió

La inversió en publicitat digital creix respecte a la inversió en televisió

ctl-publicitat-onlineLes marques no renuncien a la inversió publicitària a televisió però sí que estan augmentant de forma exponencial els recursos destinats al món online. Així ho corrobora un article de la firma KopyBarcelona en el qual aporten dades d’un estudi de eMarketer. Tot i que les marques no han renunciat a l’enorme abast de la petita pantalla, sí que és evident que incrementen les inversions en publicitat digital. De cara a l’any vinent es preveu que la despesa en publicitat a televisió s’estanqui (malgrat tot la inversió en petita pantalla serà quatre vegades més que la digital). Segons l’article a què fem referència, el canal predilecte de les marques és Youtube. És el que prefereixen el 75% dels marketers nordamericans. Facebook es queda amb un 46%. Pel què fa a les expectatives de les campanyes de publicitat digital en format vídeo hi ha la taxa de visionat i la taxa de de clic. La primera està creixent respecte a l’any passat. Podeu llegir la informació sencera en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me