Blog

Home/Blog/La importància del director de digitalització

La importància del director de digitalització

DigitalLentament, la transformació digital a les empreses comença a ser una realitat. Aquesta digitalització però requereix la creació d’un nou perfil professional: el director de digitalització, el chief digital officer (CDO). Aquest professional ha de tenir un coneixement estratègic important a nivell digital. Ha d’estar recolzat per un bon equip per tal de portar a terme la part tàctica. De fet, la definició del principal objectiu del CDO és portar a l’èxit la migració de l’empresa de la seva situació actual tradicional a un estat digital. Això des del vessant de filosofia empresarial. Un aspecte fonamental a tenir en compte és que aquest professional ha d’estar molt lligat al CEO de l’empresa. Hem de tenir en compte que aquest nou lloc de treball està encara molt poc demandat en el mercat laboral de l’Estat, però penseu que creixerà la demanda de perfils amb aquestes característiques. En aquest sentit, us recomanem especialment aquest article al Blog de Juan Merodio. Llegiu-lo en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me