Blog

Home/Blog/La importància de transmetre autenticitat

La importància de transmetre autenticitat

Els consumidors actuals exigeixen que les marques siguin autèntiques. Una manera de transmetre aquesta autenticitat als consumidors és explicar coses i utilitzar missatges que reforcin aquestes idees; és el que coneixem com a màrqueting de continguts. Ens ha agradat molt un article del blog PuroMarketing.com en el que es constata que no és fàcil aconseguir transmetre aquesta autenticitat. Una manera de fer-ho és diferenciant-se de les altres empreses, però sabent molt bé de què s’està parlant i tenir en compte l’important pes d’influencers i prescriptors, però no oblidar mai als consumidors. Aquests només son alguns dels consells que trobareu a l’article i que podeu llegir sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me