Blog

Home/Blog/Innovació i empatia

Innovació i empatia

ctl-empatiaLa informació que obtenen les empreses dels seus clients sovint prové d’estudis de mercat o enquestes. Però aquesta informació per si sola moltes vegades no és suficient per a poder conèixer el client i tampoc quines son les seves necessitats. Potser seria bo poder conèixer el client amb més profunditat i per aconseguir-ho, la paraula màgica és empatia. Avui us aconsellem un article del blog Soul-Sight en el que es posa de manifest la necessitat d’aprendre a comprendre els clients a través de l’experiència; és a dir de viure en primera persona les seves necessitats i veure els problemes en el context i l’ambient en què passen. Llegiu aquest interessant article en aquest enllaç.

Post Tags - ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me