Blog

Home/Blog/Impulsen el primer laboratori mundial de màrqueting digital per a ciutats

Impulsen el primer laboratori mundial de màrqueting digital per a ciutats

ctl-marqueting-digitalL’Ajuntament de Barcelona i la multinacional Adobe System han signat un primer acord per impulsar el “City Branding Lab”.  Es tracta d’aprendre, compartir i investigar i posar els nous serveis i coneixements al servei de les necessitats de les ciutats, i fer-ho amb la col·laboració de iniciativa pública i privada. La Marca Barcelona ha servit per atraure la multinacional Adobe, el gegant mundial de la tecnologia digital. Desenvolupar nova tecnologia al laboratori de City Branding permetrà a Barcelona i a altres ciutats treballar en la marca digital per oferir serveis digitals al ciutadà i atraure més turistes i comerç a la ciutat. Un dels primers projectes que desenvoluparà el City Branding Lab és un pack de benvinguda. Una prova pilot per millorar l’experiència dels visitants que arriben a Barcelona a través de la tecnologia digital. Es tracta d’un Welcome pack tecnològic, transmèdia, que permet ser molt més eficients a l’hora d’enviar determinats missatges a les persones que visiten la ciutat, sigui per un congrés o per fer turisme. La informació es publica a La Vanguardia, enllaceu-hi.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me