Blog

Home/Blog/Google torna a ser la marca més valuosa del món

Google torna a ser la marca més valuosa del món

Segons el Ranking BrandZ, Google torna a liderar la llista de les cent marques més valuoses del món. La representació espanyola en aquest rànquing s’estanca i queda només amb dues firmes: Zara i Movistar. Segons un article del blog www.marketingdirecto.com aquest 2018 és un any de gran creixement per a les marques més valuoses del món. Aquest rànquing de les cent firmes val aquest any un 21% més que al 2017, arribant als 4,4 bilions de dòlars. Per segon any consecutiu el rànquing el lidera Google, amb un valor de 302.063 milions de dòlars. En el rànquing també repeteix Apple, que ha incrementat el seu valor aquest 2018 un 28%, arribant als 300.595 milions de dòlars. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Post Tags - ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me