Blog

Home/Blog/Gestionar bé una crisi a les xarxes pot reforçar la marca

Gestionar bé una crisi a les xarxes pot reforçar la marca

ctl-crisiCap empresa no vol patir una crisi a les xarxes socials però, a més de suposar una autèntica dosi d’adrenalina, si es gestiona bé, la marca en pot sortir reforçada. Avui us remetem un article des sempre interessants Territorio Creativo i firmat per Judith Garijo. Alguns comentaris negatius aïllats no son una crisi de reputació. No obstant, cal analitzar el perfil d’on ve, ja que pot ser un client disgustat o pot ser un troll. La crisi esdevé quan hi ha un increment important de comentaris negatius. Si és el cas, cal definir una estratègia d’actuació per no precipitar-nos. Ens cal una monitorització constant, hem de conèixer el desencadenant per, a partir d’aquí, donar una informació coherent, tenir cura del to i empatitzar profundament amb la comunitat, la qual cosa permet humanitzar la marca. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Post Tags - ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me