Blog

Home/Blog/Facebook Relevance Score indica la qualitat de les campanyes en aquesta xarxa social

Facebook Relevance Score indica la qualitat de les campanyes en aquesta xarxa social

ctl-Facebook Relevance ScoreLa publicitat a Facebook està creixent molt, bàsicament per la possibilitat que ofereix a l’hora de segmentar el públic. Un altre factor a tenir en compte és que també ofereix la possibilitat de mesurar els resultats de les campanyes. La companyia de Mark Zuckerberg ja llançat ara el Facebook Relevance Score o puntuació de rellevància. Es tracta d’una mètrica que puntua la importància de l’anunci. Es valora de 1 a 10 en funció de l’engagement dels usuaris amb la proposta publicitària. Aquesta opció es pot visualitzar quan l’anunci ha tingut al menys 500 impressions. Un article al Blog de Juan Merodio explica el funcionament d’aquesta nova eina fantàstica per mesurar com ens funcionen les campanyes publicitàries a Facebook. Llegiu-lo en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me