Facebook ja té dos milions d’anunciants
L’estratègia de Facebook per aconseguir que tant les gran empreses com els petits negocis s’anunciïn a la seva plataforma té èxit. La darrera xifra d’anunciants arriba als 2 milions; un increment de 500.000 anunciants en un any. La xarxa social va optar per la publicitat per captar aquells anunciants que fins ara eren presents a Google. I ho ha fet d’una forma fàcil, de manera que ha atret també als petits negocis. Un dels principals avantatges d’aquesta publicitat és la segmentació del públic objectiu. De fet, no només és la facilitat el què ha atret els anunciants, sinó un aspecte molt més rellevant: l’abast orgànic de les publicacions en aquesta xarxa social ha baixat considerablement des de l’any passat. Això ha fet més necessari que mai per les empreses anunciar-se a la plataforma. Els canvis en l’algortime que ordena el feed de notícies que reben els usuaris quan entren a Facebook han fet que molts continguts no arribin a tots els seguidors. A mesura que ha baixat l’abast dels continguts que generaven les marques, s’ha vist com pujava la demanda de publicitat. Llegiu-ne més en aquest interessant post del blog Puromarketing
- ←
- →