Blog

Home/Blog/Facebook i WhatsApp son les xarxes socials més ben valorades

Facebook i WhatsApp son les xarxes socials més ben valorades

[infogram id="8b379a8a-46fb-454b-82f5-c82f4b5bc5a3" prefix="WtK" format="interactive" title=""]

La penetració de les xarxes socials a l’Estat espanyol és del 81% i concentrat majoritariament a la franja d’edat entre les 16 i els 30 anys. Pel què fa al gènere, és bastant homogeni (49% homes i 51% dones). Cada usuari utilitza una mitjana de 4,7 xarxes socials tot i que en coneix una desena. Aquestes son algunes de les múltiples dades que proporciona el Estudio anual de redes sociales promogut per IAB i elaborat per Elogia. L’ordinador continua essent el dispositiu més utilitzat (94%) però molt a prop del mòbil pel que fa a l’ús de les xarxes socials (91%). Destacar també que un 84% d’usuaris segueix alguna marca a les xarxes. Facebook continua essent la xarxa social per excel·lència (94% d’usuaris), seguida de WhatsApp (88%), Youtube (66%) i Twitter (52%). Per altra banda, Instagram és la que més puja  pel què fa a nombre d’usuaris (8 punts) seguida de Pinterest i baixen Facebook (2 punts), Twitter (4 punts i Google+ (5 punts). D’altra banda, WhatsApp i Facebook son les xarxes més ben valorades, seguides de Youtube, Spotify i  Instagram. El promig d’ús de xarxes socials és de 3,8 dies per setmana. Després de WhatsApp i Facebook, Instagram se situa com la tercera xarxa en freqüència d’ús, superant Youtube. De mitjana es dediquen 2 hores  57 minuts a la setmana a connectar-se a les xarxes. Badoo, Twitter i Google+ estan entre les xarxes més abandonades. Podeu donar una ullada a l’estudi complet en aquest enllaç.

Post Tags - ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me