Blog

Home/Blog/Facebook canvia l’algoritme i dóna més rellevància a les relacions humanes

Facebook canvia l’algoritme i dóna més rellevància a les relacions humanes

ctl-facebookFacebook ha tornat a canviar l’algoritme que decideix l’abast orgànic i la visibilitat de les publicacions. Amb aquest nou canvi d’aquesta companyia seran més rellevants les publicacions entre amics propers i es restarà visibilitat a les pàgines de fans. Si bé això pot semblar negatiu per a les empreses, no té perquè ser-ho. De fet, d’aquesta manera s’obliga a les empreses a establir estratègies de comunicació més humanes, amb l’objectiu de fer un món més connectat (de fet, és la filosofia amb la que va néixer Facebook). Aquest ajustament de continguts d’amics i pàgines obligarà les empreses a replantejar algunes situacions, evitant per exemple un elevat número de publicacions, però que en canvi tinguin continguts que connectin més amb les persones. En podeu llegir més en aquest article publicar al Blog de Juan Merodio que podeu trobar en aquest enllaç.

Post Tags - ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me