Blog

Home/Blog/Estratègia en ‘social media’. Ho fem bé?

Estratègia en ‘social media’. Ho fem bé?

ctl-social-media-1Diu David Soler, professional del màrqueting digital en el seu blog davidsoler.es, que és imprescindible definir una estratègia en mitjans socials. Les empreses han d’aprendre a aplicar en xarxes socials exactament els mateixos criteris que apliquen a la resta de mitjans i, el que és millor, integrar els social media a la resta de la seva estratègia. Parla de la tendència a creure que cal ser a les xarxes socials perquè allà hi és tothom, i que tothom és a totes les xarxes. Si no sabem exactament perquè hi som, tampoc no podem saber si ser-hi ens ha anat bé, assegura. També és un error pensar que arribarem a milions de persones i que les vendes vindran soles i, l’error més gran: “pensar que és gratis i fàcil”. Per tot plegat aconsella buscar on hi ha el target que es pretén impactar, com ens diferenciarem de la resta i un detall important: les persones, a diferència de les empreses, sí que saben què fan a les xarxes. No us perdeu l’article, val la pena. Llegiu-lo en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me