Blog

Home/Blog/L’estratègia emocional a internet

L’estratègia emocional a internet

estrategia-emocionalPer crear una estratègia emocional has de ser capaç de posar-te en la ment del teu visitant i entendre què pensa quan arriba al teu web. D’aquesta manera podràs treballar la part emocional necessària i despertar el desig d’actuar. Ho explica Juan Merodio en el seu blog. Primer de tot cal analitzar l’estratègia emocional dels teus competidors. Cal examinar els diferents canals online que utilitzen, què diuen en els seus missatges, quins colors utilitzen. Crea un DAFO emocional. A partir d’aquí, entén el target i com se sent i comença a provar estratègies. Les pots plasmar per escrit de forma esquemàtica per veure més fàcilment quines funcionen. La clau està en diferenciar-te dels competidors: Ser únic. Llegeix l’article sencer en aquest enllaç.

Post Tags -

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me